Tuesday, March 17, 2009

SEMIFINAL!

Yeeess, nu är vi där! Semifinal för Dragons efter vinst mot Södertälje med 80-68. För er som undrar så gjorde favoriten 24p - poängbäst igen. Liam rush - du är bara bäst! Eller som sportkommentatorn på TV2 sade"Alex Wesley gjorde nästan lika många poäng, 23p" (Han heter Alex Wesby)


Tillräckligt med glädje för idag, nu till allvarligare händelser.... Varför kokar man grisar levande? Gillar man ljudet när de skriker, triggar det igång något och/eller finns något som helst syfte med det? Man säger från Scan att något gått fel och att man ska ta fram ett åtgärdspaket - jag undrar stilla om det ska hjälpa grisarna eller Scan....


AMF - jag säger bara "Alla Mina Finanser"...Förra VD:n på AMF Pension flyttade sina egna pensionspengar (30 mille) strax innan man beslutade att sänka spararnas pengar DESSUTOM så flyttade vice VD sina pengar till ett eget sparande strax innan man beslutade att återta spararnas kapital. "Detta är inte olagligt men inte heller något som en vanlig sparare har möjlighet att göra" säger Annika Creutzer till Aftonbladet... Nähä ?!?!?


Jag avslutar med en glad nyhet: Porrstjärnan Jenna Jameson har blivit mamma till tvillingpojkar, en händelse hon kommenterar med "Gud har välsignat mig". Jag undrar: hur då och med vad?!?!?


Skulle vilja lägga in ytterligare en bild på Liam Rush men ni slipper, jag lägger in en bild på en välsignad Jenna istället *ler*... God natt ;-)

No comments: