Thursday, March 19, 2009

Äntligen är det vår!

Vilken överraskning som väntade mig igår när jag kom hem. vi hade främmande och inte av vilka som helst - utan Ida, Ziri och Daniel. Ni kan inte ana vad glad jag blev när de talade om att de hade med sig presenter till oss - Filip, Fredrik och Gunvor! Så inatt sov jag först med Filip över halsen, Fredrik liggandes nere vid benen och Bosse-Lasse vid magen. Mitt i natten blev det skiftbyte; Filip låg kvar men Gyllfen kom och lade sig vid ansiktet och Foppa vid benen. Jag måste vara VÄÄÄRLDENS lyckligaste som får sova med så underbara gosingar, dock så kan jag inte låta bli att fundera över hur Ziri och Daniel har haft det, det måste kännas väldigt tomt för hos mig har det känts väldigt FULLT om vi säger så....

2 comments:

Anonymous said...

ÅÅÅH! MEN LILLEN DÅ!!! såå söt! :')
Ja, det är sååå himla tomt!! hua vad jag saknar dom!! :(

Anonymous said...

Tror jag det..Men de saknar er också !djsklan (Filip på tangenterna;-))