Friday, March 13, 2009

Nyheter

Idag har jag funderat lite över finanskrisen. Jag är glad att jag inte har SEB och jag är glad att jag inte jobbar åt SEB. Alla ska få lön utifrån sina prestationer men vem är värd en HÖJNING av sin pension med 35 mille ? Vem kan uppskatta 35 mille ? Är det inte bättre att dela denna summa så får minst 70 personer en årslön istället för att en person får alla pengarna ? Jag kan tycka att det är roligare att glädja 70 personer än ingen (eftersom man inte har vett att uppskatta så mycket pengar) Å andra sidan så är jag inte blond heller....


Sundsvalls Dragons vann andra slutspelsmatchen igår och min abslouta favorit - Liam Rush - gjorde som vanligt en utmärkt insats och mest poäng 25p (som Olivier Ilunga också gjorde iofs) För er som ännu inte vet vem Liam är - bifogar en bild på honom från ST igår...

No comments: