Wednesday, March 25, 2009

Scoop


"Mikael Persbrant och Sanna Lundell ska bli föräldrar igen!" skriver nyhetskanalen i dag , jag är mer förvånad över att de fortfarande är tillsammans.. GRATTIS isåfall och hoppas att det blir en pojke som får heta Gunvald Persbrant, det är snyggt =)


Magnus Carlsson och hans Mats ska skilja sig - passa er killar nu är han på jakt igen! Jag har sett att han har ett gott öga till Peter Jöback så ett lite råd från mig till Oscar Nilsson - håll koll på pojkvännen och Magnus - Lev Livet nu...


Männen bakom The Pirate Bay kommer inom kort att lansera en ny tjänst som anonymiserar användarna. Kostnad:50 kronor per månad. Tjänsten kommer att heta Ipredator och fungerar ungefär så här : man skaffar ett konto och kopplar upp sig mot ipredatorn. Informationen kommer först gå till ipredatorn och sedan ut på internet, då kommer FRA inte att kunna se vad det är för någonting. "Man kan säga att detta är mot alla övervakningsgrejer, säger TPBs Peter Sunde till SvD". Stå på er säger jag!!!!!


Vi avslutar med en nyhet från hovet: 10 miljoner kronor kommer det att kosta att rusta upp och städa kyrkan inför bröllopet. Det är mycket skurmedel det.... Jag undrar om städerskan varit sjukskriven ?!?! Ibland kan det vara bättre att ta in en ersättare för de sjuka annars kan det bli mycket dyrare senare =)


Sov gott och dröm sött

No comments: