Saturday, April 4, 2009

Yes, yees, yeees!


Dragons vann borta mot Norrköping med 92-100. Detta betyder 2-1 i matcher till drakarna och ett litet försprång inför hemmamatchen på tisdag - som startar 18.34 NOTERA TIDEN!

Idag har jag tvättat, städat, lagat grekisk mat i form av spenat- och fetaostfyllda filodegsknyten till förrätt och moussaka till varmrätt. Efterrätten hoppade jag över ;-) Dessutom har jag putsat fönster med hjälp av Foppa, mer nyfiken katt får man verkligen leta efter. Undrar hur man skulle kunna hålla reda på honom om det fanns 4 ben på den kroppen?!?!? Jag är helt slut - det måste vara värre än att ha småbarn......
Svenska nyheter:
- Svennis har fått sparken som Mexikos förbundskapten
- En Malawisk domstol avslog Madonnas begäran om att få adoptera
- Enligt tidningen National Enquirer så har Brad Pitt flyttat ifrån Angelina Jolie
- Senaste nytt om ipred: Pirate Bay meddelar att trafiken endast minskade 3,5% när ipredlagen trädde laga kraft. Tänkvärt alla politiker....
Nu måste jag kolla lite TV, det är ju ändå lördag .....
//C

No comments: