Wednesday, April 8, 2009

Äntligen final - tacka Liam Rush för det!


Drakarna gjorde ännu en fantastisk match och besegrade Norrköping med 83-82 - jämnare match och resultat får man leta efter! Det var några riktigt nervösa sekunder i slutet, närmare bestämt 22 st, innan slutsignalen ljöd och Sundsvall var klara för finalspel. Jag är nog en av 2022 personer som ser fram emot finalserien, det spelar ingen roll om det blir Solna eller Uppsala för kampen kommer att bli storslagen vilket som! Det är många som hävdar att Liams ankomst till laget betydde så mycket mentalt och att det är den mentala styrkan som betyder mest för dragons. Se på mig - jag har också blivit stark mentalt sedan han kom till Sundsvall *skrattar*


I övrigt så har Annika Östberg landat på Örebro flygplats och checkat in på hinsan (hinsebergs kvinnofängelse) Nu är det upp till kriminalvården att besluta om hennes framtid. Vi ser fram emot resultatet ...


Kommer ni att följa såpan "Gekås - Ullareds shoppingmecka" ? Det är kanal5:s nya storsatsning med motiveringen "tittarna vill se vanliga människor i sin yrkesroll" Vaddå yrkesroll? Jag börjar allvarligt fundera på VAD är det som ska filmas? Jag trodde Gekås var ett shoppingcenter med butiksanställda och hur kul kan det vara att filma / följa? Nej, då ser jag hellre en såpa om torktid på olika målarfärger eller en dokumentär om högvakterna på Stockholms slott!


Nu ska jag börja ladda ordentligt för finalserien - börjar med att träna ikväll och sedan ska det bli en lugn påsk med renovering och god mat. Join :-)

No comments: