Sunday, November 23, 2008

Kick-off



Igår hade vi vår årliga kick-off med företaget. På dagen var det en kille vid namn Fredrik Hären som hade en föreläsning om kreativitet. En av de bästa föreläsningarna jag någonsin har varit på! Måste bara köpa hans bok som kommer i Januari....När kvällens närmade sig så visade det sig att det var countrytema och vi fick alla ett paket med en rutig flanellskjorta, en snusnäsduk samt en cowboyhatt. Under kvällens gång fick vi lära oss spela munspel, sjunga olika låtar, lära oss knyta en snusnäsduk samt hur man bäst bär upp en cowboyhatt. Till mat blev det tacos, kycklingklubbor och diverse såser. Supergott! Som en överraskning mot slutet av kvällen så stod helt plötsligt REDNEX på scenen. Snacka om att man blev förvånad! Rolig och annorlunda kväll ;-) Kan tillägga att jag var en av tre som blev nominerad till "Sveriges bästa flygspeditör" men jag vann inte, det gjorde Leo på vårt kontor i Stockholm. Grattis Leo, det är du faktiskt värd!

3 comments:

Anonymous said...

ÅÅÅH! Värsta kul!
Grattis, hurru! :D Du är bäst!!

Anonymous said...

Tack! Nej inte alls för då hade jag vunnnit ;-)

Anonymous said...

hihi äsch, för mig är du i alla fall mycket bättre än honom ;9 :D