Monday, May 4, 2009

Länge sen ...

Ja, nu är det några dagar sen vi sist hördes av...Har lämnat in datorn för att byta moderkort så vi har varit utan ett tag. Nu har vi dock en tillfällig lånedator så det ska vara ok.


Tyvärr så förlorade ju Dragons hemmafighten i torsdags med minsta möjliga marginal så imorgon tisdag kommer det stora avgörandet i Solna! Har jag tur så finns plats på supporterbussen men just nu är det fullbokat! Jag hoppas dock för deras skull att jag kommer med för jag känner att jag kan göra en insats som supporter och hjälpa fram dem med hejjaramsor osv. GO DRAGONS GO!





Vad har hänt i övrigt? Jo, en villa i Fagervik brann ner natten mot 1:a maj. Uschiamej, vi tänker på Åsa och barnen... Sedan är det ju sista dagen för att lämna in sin självdeklaration idag - annars bötfälls man a ´1000sek. Tur det är gjort ;-) Gårdagens hockeymatch mellan Tre Kronor och Schweiz resulaterade i en vinst för Tre Kronor med 4-1 - ren utklassning! Tyvärr lämnar väl laget en del övrigt att önska inför finalspelet... Till sist - nu är utbyggnaden färdigmålad, det blev SÅ grått och fint och nu så har vi bara resten av huset kvar (som behöver tilläggsisoleras och spönas om innan vi kan måla det)

Take care u all!

No comments: